Det som är upp.

I helgen var det möhippa för Clara! Åkte till gbg tidigt och det vart värsta braiga dagen/kvällen som resulterade att jag missade min buss hem med en minut typ. Sov kvar och tog bussen hem tidigttidigt på söndagen för att fixa skolgrejer.

Möhippan blev sjukt lyckad! Bästa ögonblicket är lätt när jag, Mika och Mery hoppar fram som en extar överraskning efter att hon fått möhippeöverraskning nr 1! Det blev laserdome som var roligare än förväntat! Adrenalinkick! Det var jobbigare än vad man kunde tro, svettigt men väldigt värt. Sedan mat på thairestaurang, jag trodde att jag inte gillade thai, MEN, detta var det godaste jag ätit på länge! Fattar ingenting! Det var inte alls som sån tahimat jag ätit förut, utan detta var något helt annat! Kan inte förklara det, men det var godomligt. Ska sluta vara så skeptisk.

Nu är det sista veckan som student som väntar. Helt galet kan jag tycka, men det är sant. Har fixat opponering och har bara en presetation och muntlig opponering kvar på torsdag. SEN, SEN är det ööööööver! På fredag blir det frukost på sandbankarna och kl. 10 börjar vi på Elmia. Tjena hej, Stina, Tandhygienist. Hejdå.


TAGGATAGGATAGGATILL!


Kommentarer
Postat av: Maken

Bara Pulp Fiction kvar. Sluta vara så skeptisk. :)

2012-06-04 @ 14:54:47
Postat av: Caroline

Wow vad fantastiskt det låter stina! Det verkar gå bra nu!!! : : :*

2012-06-04 @ 15:06:23
URL: http://carolineae.blogg.se/
Postat av: Clara

Activate!!!!

2012-06-04 @ 15:25:02
URL: http://supermeaningfectlyless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0