Vänder vinden?

Funderar på om vinden håller på att vända. Det är kul när man märker att det lönar sig att ligga i.

Förövrigt har jag hunnit bliva 25år och trivs redan sjukt bra med den åldern. Jag tror jag skulle kunna behålla den livet ut. Bli en sån där fånig tant som säger att hon fyller 25år på sin 50årsdag.

Jag hade en underbar helg med min fina familj och make. Kunde inte blivit bättre! Nu har vi ätit en jättegod potatis och purjolöksoppa. Nice. 5 veckor kvar till examen, snart 4. Och jag har en klänning!

Pirrigt nu alltså, eller det börjar bli och på fredag så blir det bal! Jösses. Stina på bal, det var som sjutton. Har laddat upp med papiljotter och grejer här hemma så jag kan lägga håret.
födelsedagsfika

Kommentarer
Postat av: Sandra Gustâv

VILKEN FIN TÅRTA!!! Varför blev jag inte bjuden på resterna? (Om det fanns kvar!) :)

2012-05-07 @ 20:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0