What a weekend!

En av bästa helgerna på länge. Semester känsla till tusen! Niklas, Angelica, Lisa och Emil på besök och igår blev det ett dopp i Landsjön samt gillning. Hittat godaste sojaburgarna som inte heller är snordyra. Anmamma eller vad de hette, asbra att grilla hur som! Gottgott.
Har bytt soffa med brorsan också så nu har vi en mindre vilket gjorde att vi har jättemycket plats. Ser lite dumt ut men vi ska ju bara bo här till augusti så jag får försöka störa mig så lite som möjligt på det.

På fredag är det EN vecka kvar tills jag står på elmia och tar min examen som tandhygienist! Längtar så himla mycket nu!

I morgon blir det en sväng till Norrköping för att fixa lite skolgrejer samt kolla på några lägenheter och förhoppningsvis välja någon som känns super!

Mycket bra som händer nu det vill jag säga. Fick rabarber av mamsen också så jag funderar på om det blir kräm, chesekaka eller nåt annat sjukt gott. Rabarber är bland det bästa som finns, näst efter potatis.
Tackochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0