Hösthösthöst

Nu var det ett tag sedan jag skrev någonting här. Det har varit fullt upp, om man säger. Flytt till Norrköping, nyttnytt, allting är nytt. Nu känner jag att jag har börjat landa, men känner mig långt ifrån hemma och det lär ta ett tag. Har ju lärt mig att det tar tid efter alla mina tusen flyttar. Måste sluta flytta runt helt enkelt.
 
Hösten har äntligen kommit på riktigt. Har verkligen längtat. Nu snart är vintern på intåg och jag hoppas innerligt på en snörik vinter. Kan inte vänta. Jaja..
 
Det bästa som hänt sista tiden är att Astrid flyttat hem till oss. Känns som hon alltid bott här och skulle inte kunna tänka mig att hon inte skulle vara här. Finns i princip inget bättre än djur! På riktigt. Som idag. När ingenting riktigt känts bra, en sån där dag när man borde ha stannat i sängen hela dagen. Såna som kommer ibland, så inget konstigt med det, Men, när man haft en sån dag så är det himla fint att få umgås med katten. Katten som inte bryr sig ett skvatt om någonting annat än just det som är här och nu just då. 
 
Just nu sitter vi, jag och Astrid i soffan och lyssnar på god musik. Har en bra kväll helt enkelt. 
 
Så, det var det. På återseende! 
OBS. Jag är inte deppig, bara lite trött. 
 
Tjipp o. häj. 
 
Jag o, några av mina favoritmänniskor. Makekraken o. syskonen. Så himla bra.
 
Astrid, kompis.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad söt liten kisse!! Och vilken gulligt namn ;)

2012-10-16 @ 21:33:42
URL: http://www.sundberglinnea.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0