Februari

Snart är årets andra månad till ända. Livet stapplar vidare framåt för varje dag. Ingen speciellt har direkt hänt såhär långt in i 2013. Har dock hittat en häst att umgås med två dagar i veckan, få möjlighet att andas lite häst gör alltid gott. Djur är kanske det bästa man kan ha. Är så grymt tacksam över att vi skaffade Astrid, vilken pärla hon är som förgyller våra dagar. 
 
Just nu kämpar jag ständigt med min rastlöshet och känslan av att vilja någonting annat än det som är nu. Samma känsla som alltid kommer ikapp tids nog. Jag tror att det gäller att bita ihop ett litet längre tag än förut. Ungefär som när man är ute och springer, det är tungt och man vill ge upp de första 7km, men efter det kommer man över den där tröskeln, man kommer in i den berömda andra andningen och får en känsla av att man kan springa 7 marathon på raken. Intalar mig själv att det är så, jag har ju aldrig provat, aldrig stått ut på samma ställe längre än 1år och 2månader, i samma bostad. (om man räknar bort föräldrahemmet såklat). Här har vi bott sedan 25:e juli 2012. Snart 7 månader, halvvägs till rekordet... Måste bara fortsätta att kämpa...
 
Köksfönster.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg - fotar & skriver

vilka fina gardinner!! vart har du köpt dom?:)

2013-03-03 @ 00:07:41
URL: http://www.sundberglinnea.blogspot.se
Postat av: Caroline

hallååå jättelänge sen du skrev något här!

2013-09-03 @ 18:40:05
URL: http://carolineae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0